Home Aktualności
Aktualności
Zaczynamy pisać o Baumie

Już od najbliższej środy co tydzień wysyłać będziemy specjalny, przedtargowy newsletter, w którym przedstawimy wszystko, co uznamy za godne polecenia. Ogrom Baumy sprawia, że z łatwością można niechcący ominąć stoisko, w którym znajduje się coś, czego właśnie szukamy. Warto zatem dużo wcześniej poznać szczegóły ofert wystawców monachijskiej imprezy. Wybierającym się do Monachium przydadzą się też informacje praktyczne od organizatora, które będziemy na bieżąco publikować i aktualizować.

Nasi wierni Czytelnicy dobrze pamiętają poprzednie edycje takich specjalnych wydań Posbud.News, które towarzyszyły targom przed trzema, sześcioma czy dziewięcioma laty. Aby jeszcze lepiej docierać do zainteresowanych, nie ograniczamy się do wysyłania maili, informacje zamieszczać będziemy także na specjalnej stronie poświęconej targom Bauma. Jeśli ktoś chciałby jeszcze dołączyć do grona firm zapraszających za naszych pośrednictwem do swoich stoisk, prosimy o kontakt z Jonaszem Frąckiewiczem: tel.602-711-376 lub mailowo This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

 
Mediendialog – preludium Baumy


Czy w erze internetu warto w ogóle ruszać się zza biurka podejmując trud podróży do innego państwa, tracąc czas w lotniskowych poczekalniach, kolejkach do security, by osobiście spotkać się z przedstawicielami firm – wystawców tegorocznej Baumy? Jeden z naszych rozmówców zadał nam takie retoryczne pytanie. I sam sobie na nie odpowiedział – warto! Naprawdę, niemal wszystko da się obecnie załatwić komunikatorami, mailami, nagraniami. A jednak setki osób chcą wziąć udział w spotkaniach twarzą w twarz i starannie się do nich przygotowują. Udowodnili to uczestnicy Media Dialog 2019 – zarówno wystawcy, jak i przedstawiciele mediów.

Dwa dni spotkań to jednak nieco za mało, by odbyć absolutnie wszystkie rozmowy, na jakie ma się chęć. To jednak kwintesencja samej baumy – imprezy tak dużej, że nawet tydzień nie starcza, by choćby wszystko dokładnie obejrzeć, nie mówiąc o pogłębionej analizie. Na Media Dialog jest podobnie, choć w mniejszej skali. Spotkania przy stolikach trwają niekiedy bardzo długo, każdy wystawca chce bowiem nie tylko przekazać materiały, które mają zachęcić naszych czytelników do odwiedzenia ich w kwietniu. Niektórzy szykują prawdziwe prezentacje multimedialne i z zapałem je przedstawiają. Niezmiennie sprawdza się też zasada, że nawet długotrwała znajomość mailowa zmienia swój charakter po osobistym spotkaniu. W biznesie działa to zupełnie tak samo jak w relacjach nieformalnych.
Przed nami kilka tygodni pracy nad mnogością informacji na temat targowych niespodzianek poszczególnych firm.  Dzięki wizycie w Monachium do niektórych z nich zabierzemy się z większym zainteresowaniem. Zapewniamy jednak, że każda z firm, które zaprezentują się w stolicy Bawarii w kwietniu warta jest odwiedzenia i poznania jej oferty. Najlepiej przekonać się o tym osobiście! (mz)

 


Main page Contacts Search Contacts Search