Światowa premiera Liebherr Powerbloc |
Na tegorocznych targach Bauma Liebherr przedstawi całkowicie zmodernizowaną samochodową pompę do betonu 42 M5 XXT. Po raz pierwszy zaprezentowana zostanie wyjątkowa jednostka pompująca Liebherr Powerbloc – dzięki pełnej integracji wszystkich hydraulicznych elementów przełączających i pomiarowych pompa 42 M5 XXT jest wyjątkowo solidna, odznacza się również zwiększoną wydajnością i wyjątkowo cichą pracą.
Nowa pompa 42 M5 XXT uzupełnia gamę produktów Liebherr w zakresie pomp do betonu montowanych na ciężarówkach klasy średniej. Wyposażona w 5-częściowy składany maszt, swobodnie mieści się w ciasnych przestrzeniach ulic, dysponując jednocześnie długim zasięgiem na placu budowy. Mała wysokość rozkładania 42 M5 XXT w połączeniu z jej dużą mobilnością ułatwia pracę w budynkach. Konstruktorzy Liebherr wzięli na warsztat każdy z podzespołów urządzenia. Dzięki intensywnym pracom nad szczegółami całkowity ciężar roboczy zwrotnego i kompaktowego urządzenia spadł poniżej 32-ton. Dzięki czemu nie dotyczą go obowiązujące w większości krajów europejskich przepisy dopuszczające do ruchu dla pojazdów czteroosiowych. Mimo „odchudzenia” pompa nadal imponuje stabilnością.
Światową premierą firmy Liebherr na targach Bauma 2019 będzie nowa jedyna w swoim rodzaju w świecie pompa do betonu. Integracja podzespołów hydraulicznych pozwoliła ograniczyć liczbę części i połączeń hydraulicznych. Szczególnymi cechami nowego urządzenia są jego solidność, wysoka wydajność i cicha praca. Ponadto Liebherr zaprojektował nowy wysokowydajny, półzamknięty układ obiegu oleju, który skutecznie i niezawodnie zasila wszystkie elementy układu hydraulicznego. W rezultacie udało się zmniejszyć objętość oleju w układzie. Ten nowy system firmy Liebherr połączył zalety dostępnych na rynku sprawdzonych otwartych i zamkniętych obwodów hydraulicznych skutecznie eliminując ich wady.
Sprawdzona podpora Liebherr w rozmiarze XXT zapewnia uniwersalność w konfiguracji pompy. Gwarantuje bezpieczeństwo i stabilność urządzenia w każdej pozycji dzięki bezpośredniemu przenoszeniu obciążenia, zwłaszcza w połączeniu z systemem monitorowania Liebherr XXA. Przeprojektowanie tylnej części pojazdu zapewniło wygodny dostęp do wszystkich stref, większe bezpieczeństwo i odpowiednie rozmieszczenie punktów obsługi i konserwacji. Pracę operatora ułatwiają ulepszone urządzenia załadowcze.
|